söndag 6 november 2011

Besök och lite till!!!

Jag och Laura hade en otroligt rolig vecka med massa godis och skratt! Vi matade änder, spelade in små korta filmer, åt choklad, kollade film och massa mer. Ni fattar att vi hade kul, va?! Sen i torsdags kom mina underbara kusiner och vi hade superkul!! Jag hade halloween-fest i fredags också! Tyvärr kunde alla inte komma men vi hade kul iallafall ;).

I fredags morgon åkte Laura hem, väldigt tråkigt såklart men jag hade ju mina kusiner här så jag slapp ju vara ensam iallafall!! På morgonen idag så åkte Felix, Linn och Björne hem för Björne skulle gå på hockey så de kunde inte stanna så länge på dagen idag, men nu vet vi vad han tycker är viktigast :/!! Här kommer lite bilder från halloween festen och den mysiga höstpromenaden i lördags!!


Jag och mamma!
Gissa vem pappa var utklädd till???

Björne skar nästan av min hand :/


Min underbara släkt som jag älskar så mycket<33
Också lilla jag!!!!!


Puzz och kramiz<33333 :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar